Sabtu, 17 September 2011

# My Wishes . Hoho :3

birthday saya dah tak lama lagi . yeah,bila erk? '19-09' wohoo xD eh , tujuan patik bukan nak menyohor lah -,- excited doe . hikhok >.< tapikan , xbest laaaa . sbbnya , jatuh pada hari persekolahann . ouh , betul-betul bnyak langsi ~,~'' err , whatever la . semakin bnyak aku menaip , semakin naik migrin aku . nanti jadi monoposs . haha xD
-
if birthday aku nak tiba , smakin bnyak flashback yang dtg difikiranku . oh why ? -,- cuba untuk dielakkan tapi tak dapat :( okay , nak nangiss T.T saya rasa saya perlu meluahkannya :) duluuuuuu , saya dapat coklat Daim . dimana myfav choc. huu, like sjutooooo♥ bnyakk sangatt saya dapat and,saya habiskannya kesemua itu , sorang sahaja . but , skarang .. pemberi itu sudah tiada . saya merayu , saya nak dia . tapi dah takdir . saya just sabarrr :') kalau saya sedih , mesti dia sedih kan?hmm :{dah meratta-rata tempat saya cari untuk dapatkan coklat tuu,but takde -,- dulu ade dekat billion,sekarang oh dah habissss :C okaylah , cuma satuu jee.kalau sesiapa ade jumpa coklat tuh,wanna give you a big reward . bukan nak free lah -,- hishhh ;P ohh,saya ingt lagii.time birthday saya yg dulu.saya bawak kek kat skola.yeay,yeay main suapp-suapp . huyehh :D and time tuh,xlupa pada someone special yg menyuap pada saya.thanks :') xlupa pada,my scandel who is give me 'a bouquet of forero rocher' hikhik :3 and , someone yang palingg special , she is mybestie . thanks bagi aku cawan sff.pink colour maa~saya simpan untuk selama-lama&lamanya.muaahh:* ade yang bagi jam , charming , cadbury & many moree :P yelah , kalau tak taip , nanti ade org cakap xmengenang jasa plak . grr -,- if nak senarai,empat blog pun xhabisss. haha ;P but , saya hargai kesemuanyaa.especially, saya tak mintak pun hadiahhh.okay?tolong faham -,- sayooo tokseii hadiohhhh.sayo tokse nyusoh kotree..pehey ? :)
so now,malas nak layann.nak restkan minda & tidur . esok skolahh -,-'
bye sayang,muahh :*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan