Khamis, 29 Disember 2011

: Bybyee Have Fun . Hello PMR ;(

 Hello ebelibudie
Esok dah 2012 , Happy new year Guys ! Okay la, i wish awal sikit untuk korang ^^ Apa azam saya yerr ? firstly , nak study  dengan rajin . Study to succes babe ;D Second , nak jadi budak nerd . Apamacam ? Lawann ? Kahkah :P Third , Erm taknak la gaduh-gaduh nie . Saya dah tua . Yang mana nak carik gaduh dengan aku , tu bermakna dia budak hingusan . Yang penting , saya tak suka cari gaduh . Harap maklum :) Fourth , buat yang mana disuruh & xbuat yang mana dilarang :'D

Seriously , aku nak study betul - betul nie okay . Tusyen pun tusyen laa . Sorry to facebook , im gonna leave you okay :'( Tweet? I wasiatkan you untuk stay one year tanpa i boley kan? And babyblogger , no one new post. if ada masa , i curik2 la guna Lappy nie . Saya buat ni semua, especially for my family . diorang target i bnyak A . Takkan la i nak hampakan diorang ? okay , im try do my best okay . Tahun nie , adik dengar blako gpo huk ibu oyak .Toksay bantah satu punn :)) Nak jadi anak solehah. Can i ? Yess baby. You can :')

Sedih nya nak tinggal 2011. bnyak kenangan pahit & manis :( However, saya tak boleyh tolak takdir kan? Umur saya dah semakin tua :< 


P/s : Im not scared to exam. Im just scared to the Result :O
Lots of love , babyaya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan