Jumaat, 30 Disember 2011

# Hate Is Really Easy :>

 Hye , hello :)
You, benci saya ke ? alahai sedihnye aku.
Ahaha. wtf laaa. nak benci aku, okay go on. Nak hina aku or nak jatuhkan maruah aku. Uptoyou la siall. Kau ingat dengan hobi engkau yg suka *mengelike tuu, bleh cari publisiti ke? Kau famouse dtg dari aku la cibai. Ingt tak time engkau tak kenal aku lagi? sikit je yg like status engkau. Org pun tak kenal siapa engkau. Ee, seriously, kesian la kau Jantan -.-' Lupa daratan! Dah famouse, nak famous lagi laa plak. Pergi kbmall dress up macam pengemis. Eeeyuuu. Not my taste bebehh :) Kau ingat eh, kalau engkau bajet buat nak suruh aku jealouse, pergi blah. jahanam la engkau. Ingt aku jeles yer? Ahahaha. Siallatuih =.=' Gf engkau pun stay kawasan 'Dabong' erghhhh -_____-'' turun kbmall yer harini? I wish you have an awesome dating. Baguslaaa :) kalau org Hot dating ni, nampak lain laa. Seriously, aku teruja dengan engkau jantan :D You cakap, ramai yg terghila-ghila kan you en? Omg. Blah laa. geli aku =,=' alaaa. camana perempuan tak gila kalau perangai tu suka panggil orang 'Sayang' and satu lagi, sifat you yg suka Mengelike tuu boleh pikat Gf okay. Orang panggil publisiti murahan. So, if perempuan yang dapat Balak yg suka 'Mengelike' dia boleh dikatogerikan dalam 'Mengambil Kesempatan' Yelaaa. If balak dia suka mengelike, dah bertambah bilangan LIKERS dalam sesuatu objects. Macam Status ke, Picture ke. Haa. begitulahh :DD Actually, walaupun i dah janji i takkan Benci you, i mintak maaf okay. I tak tunaikan janji i nie. I akan FUCK you hari demi hari. If you, bajet-bajet kan i. You tengok apa akan jadi okay :'> Memang dayus la kalau lelaki buat kira dengan perempuan. Like you bebeh! I pun taktahu, why i menaip tanpa berhenti nie. Hahaha. Memang excited menaip tentang you nie. Weewit. I think, you tengah baca ni kan? Upss. Sorry if you yg terasa. Ololo, im sorry baby. Forgive me okay :(( Nak benci aku lebih mendalam? Oh. Go on okay. Gooooooooooooo onnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ! I Berterima kasih okay ,  keatas semua benda yang you buat. I mean, benda yg you telah tolong settlekan sesuatu untuk i selama nie :) * Versi kelantan sikitt :- Mu denga sini deh, kalu mu ganggu Hidup aku, mu tengok deh gapo huk jadi :) Aku tunggu mu cari baloh ngey aku jahh. Sedap jugop fight denga jatey neh. Woohoo :D
So jah aku taroh ngey mu, kito tengok sapo remove sapo dulu deh? or block and wateva. Okay, if mung block/remove aku tu tanda nya mu PENGECUT. Wtf men :D

Baik laa aku text gewe aku padey tulis post untuk mung .
Hahaha , chauww bebehh :)
A lots of angryness , Babyaya ♥

P/s : Im sorry even i sakitkan hati you . Capital A ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan