Rabu, 21 Disember 2011

: Hate me? I can Hate you more bebeyh :)

Hye, hello x)
This post is totally 100% to someone. Nak cakap nama penuh, takut dia malu je. Saya berperikemanusiaan jugak. HAHA ;p seperti dikatakan dalam Status my sec acc, He is capital F. Not girl okay :) For short, orang panggil diaa 'Beruk' . Hahaha xD Get to the point, Dia yang cari gadoh okay. Dia hantar Im chat, dia cakap ' DENGAR KHABAR ADO BALOH NGEY TINO HUK DALE FB ? ' Okay, seriously, aku memey beci ore huk jago tepi kain aku. Aku baloh pun, hal tu settle doh. Huk mung gegey ni wat nate apo? -.- Ttiba je dia start tengking aku. Oh go on, Mung memey Dayus ah wahai nate Jate. Loni, sapo huk cari baloh ngey aku? Mung tuu dohlaa Janji nipu. Memey family mung kuat lipak. Pakat heboh blako -,- Doe laa wak jatuh image aku time Pcb. Oh com on, teruh terey aku oyak aku memey becii mung time dulu ag. I wonder why, bkpo aku bleh gewe ngey mung duluu. Err, WTF t(-.-)t Dasar kekampungan. Mung oyak aku supo Matdrug kan? Then, mung tuh? Hidung besar. Gilaa Se*s, Penipu & yg penting mu antara Ex aku huk paling hudoh =..=' Aku tahu, aku xcomey. Pgak aku sedar diri aku sapo. Aku xkoya po mung nok ngaku diri Handsome. Err ~.~ Kalu mung ado Baco Entry aku nie. Sila-sila lah bawa bersabar okay. Ko mung nok Tipah aku? Taku nyerr :'( Haaaaaaa. So lagi! Namo nate apo doh pupu mung huk Lapar Kasih Sayea uh? Oh. S**H kann? Okay, mung oyak dio. Toksoh duk wak bolok laaa. Bkpo eh family mung bolok2 sajoe? Doh laa call ore tiap-tiap maley. Macei la aku ado maso nok layea mung. Ngejo pung xrety, ado hati nok pikat kak aku. Weii. Sedar lah diri. Abe ipar aku lebih semak pado mung. Mung tuh nate apo xhau -,- Mung jago keda makey mung sudoh laa. Bolaa duk contact Family aku. 2x5 jah pasangan spupu niee. Malah aku nok layea sek mung. Wak jadi Taik ugok lamo-lamo -,-' Kalu aku beci skali, Pah lamo aku akey beci. Harap maklum!

P/s : Bo bo la deh kacaa hidup saya? Saya serabut dengan anda okay. Yang ada mencarut tuu. Im really sorry. Kinda Angryness. HAHA, peace yow (Y)

Middle Finger Up, I hate you Capital F&S :*
Yaya rawrr <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan