Selasa, 20 Disember 2011

: Hye , hello ! Im here :)

Okay, today is boring day.
I wonder nak buat apaa. My sissy is out station so, Pc nie saya lah punyaa okay. Haha
But, untuk malam ni je. Esok, si meknab pulang laa -.-
Stay rumah, yeah boring. Nak lepak, Esok jee ;)
My boyfie? adaa dalam hati. And some one else, im also thinking about you okay. Hee :)
Dah lamaa gila kot tak update post pasal hidup aku. Ade pun, lagu fav & pasal cinta apa entah. Bla3, Get to the point laa yaya oi ~.~
Tadi, ttiba je rasa nak Blogging. Yaps. Im jealous with everybuddie. Diorang ada blog lawaa. Aku je macam bende ntah :/ actually nak delete blog nie. But, I sayang okay. Banyak kisah silam. Weehee :D
Dalam satu jam jugak nak siapkan this blog. Err, whateber laa. asalkan siap mengedit. Thanks for someone for giving me tips how to edit blog. Niat aku bukan nak tiru your trademark okay. Sharing is dapat pahala okay. Very appreciate it. Hehe :*
Yang visit my bloggy nie, yeah sangat menghargainya. Tinggalkan Footprint di Shoutbox okay. Naty ada masa, saya Blogwalking okay. If you follow me, im promise i will follow you back
Ada masa, yaya akan share laa short life story yaya. Nothing happen, im better than fine baby (:
Dalam holiday nie, ada sikit je story. Takde idea nak di ulaskan -.-'
Line internet dah macam siput nie. Gtg my sayang. Take care okay.
I do love you all :*
YAYA RAWR <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan