Khamis, 19 Januari 2012

# Seafood Seadoot :')


Hey, Hello, Assalamualaikum :>
A very good evening to the Earth

Okay, firstly I miss Him So much. Guess Hwo? He is totally My-Ex. Ingat tak awak melamar saya bulan brapa? Bulan 8 en? Time tu 5days before Birthday meknab. Pada mulanya, saya terlalu jual mahal. Andthen, Bila awak invite saya VideoCalling, Saya accept jer sbb time tu sy Boring >,< disitu saya mula tertarik dengan awak. Senyuman awak, Perghh~ Sweet ghileee. Awak terus smile bnyak kali bila saya puji awak tuu. Ehehe. Pada keesokkan harinya, kita dah start texting. Sampai ke bulan puasa :) Seminggu kita berpuasa, awak yang kejutkan saya bgun Sahur. Bila dah minggu yang kedua, awak tak kejutkan saya pon Siput :( Bukan apaa, Awak tak puasa en? Right? Apaa laa you ni siput -,-' Hari-hari,awak bgun lambat. Tapi, saya tak jemu untuk Kejutkan awak. pukul 12:30 awak baru bgun. Lepas makan&mandi, Awak stayback dengan Tidurr tuu. Sampai lah saya pulang skolah *6:30, awak baru tengah nak makan lunch. Orang dah nak dinner time tuu. Weakk :P Bila dah malam, mula lah pergi Shishaaaaaaaa. Then, pukul 3pagi baru ingat rumah. Apalahhhh =.=' Awak ni dah macam Kelawar sayaa tengok. Hoho XD

1weeks before EID Fitri : Kita tak janji pon en nak beli baju warna sama.  Lalalala :D Time tu, ittew tengah beli naju raya awak call ittew. Awak salah ucap 'Good Morning' dekat ittew. Sedangkan time tuu dah nak masuk Asar. Hewhew ;'> Then, awak tnye ittew, ittew dekat mana sbb bising dengan lagu raya. Ittew cakap, ittew dekat mall nak Shopping baju raya. Ittew & Awak sama-sama taknak cakap baju raya warna ape en? Ingat nak buat suprise la konon ;p 

First Eid : Awak snap gmbr then upload dalam Facebook. Its so wonderful bilaa tengok baju raya awak sama warna dengan iteww aww. Ittew Happy gila time tuu :)) Iteww akan simpan baju tu sampai selama-lamaa dan Lamanyaa ! *Promise
 
Kakak saya pernah tnye, Kenapa rename dia sebagai ' Seafood Seadoot ' ? This is my answer ; Especially ianya Siput Sedut :D Oh why? Because, Awak kan buat kerja so slow. Semuanyaa laaammmbatt. Awak bgun lewat, typing msgs lambt, makan slow, mandi pun slow and blablabla, semuanya lambat ghilaaa. Okay, get that? (;


Tapi, semua tuu dah berakhir bila hubungan kita masuk 4 bulan lebih. Saya EGO dan awak pun EGO. Tapi, saya terima hakikat seadanya yang kita tak ada jodoh :'| Awak cakap, saya masih budak masa tuu. Yelaa,awak kan dah 18. Saya,  baru nak masuk 14 .. Sigh >,<'

Selepas 3 bulan saya Single, Barulah saya jumpa dengan peganti yang lain. Then, saya dapat berita yang awak sakit. Betulke? ;( Be strong my dear. Semoga Allah merahmati kamu. Aminnnnn


My new life

Saya dah jumpa seseorang yang menghiburkan hati saya. Thanks la sbb awak sudi temani saya selama nie. Bulan lepas, awak dah 2 kali call sy en? Terima kasih kerana masih save lagi number saya. Sekarang kita kawan. tak lawan kan? Heeee Status awak dalam Facebook, semuanya jiwang. Baguslah, awak masih seperti dulu ^^, Untuk pengetahuan awak , saya benci perempuan tuuu ! Harapkan pagar, pagar makan padi ! Erghhhh . Dulu , dialah tempat saya meluahkan perasaan saya tentang saya&awak. Tapi, harini, dia nak tackle awak pulak. Siap panggil awak 'Sayang' lagi. Eh, ape niee? So now, saya dah takkan share lagi story saya dekat perempuan tuuu. Hmm, sampai hati awak eh bagi number telefon awk dekat diaa. Apalaa. Taulaa celcom sama celcom. Bajet jeles jerr nie. Hikhik >.<'

Okaylah, kura-kura tak boleh laa nak update panjang2 nie. Nanti Boyfie  kura-kura , Jeles aww. Siput  jaga diri elok - elok okay ? Kura-kura akan selalu berdoa untuk siput :')

Withlove, babyaya
 
                                                                                                                          Imissyouseafood,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan