Ahad, 5 Februari 2012

Happy Bornday My Little Pretay Bestie ♥

Okay, nama dia Meeya gemok! Saya sayang dia sangat2. Dia sahabat saya dari form 1 lagii. Dia bukan 'Kawan Makan Kawan' . Dia baik.Dia tak Jahatt pon. Tapi, suka buli saya ade laa. Hehe >.< Kitorang bukan jenis tukar2 kawan. Kitorang tak minat gadoh2 nie, macam budak hingusan jee -.-' Kelmarin birthday dia, sumpah Happy sangat! Mula2 nak buat suprise, tapi plan rosakk. Disebabkan meeya merajuk dengan buah hati dia. Hatdooii ~.~' Meeya dapat bear besar ghilee dari Aqem! And, nama dia wiwin ♥ Sumpah jealouss. Tapi, its okay. Saya tumpang bahagia. Thanks to Meknab, for being a Photographer. Ni koleksi2 gambar yang Meknab sempat  snap kelmarin : -

Ini bear, nama dia Wiwin :)

Ini kek, untuk meeya. *CheseOreo :)
Driver Handsome :D
Dah sampai dah Tta. Muka meeya muka baru lepas merajuk ;P
My beloved sista & Bestie ;)
Superwomen :D

Sweetkan? Ade jelly tak?
Ni kek meeya. Best woo :>
Meeya dah kena buli dahh dengan tepung! HAHA ;D
Aqem laa yang buat semua niee. Apalaa, saya pun kena jugakk. Err >.<
Sweet couple sedang beraksi. :)
Pembuli :P
Sesi memotong kek :D
Sesi penyuapan ;)
Dah siap semuanya, snapping la plak :D






 My lovely brother :*
* Dah nak balik dah nie. Peace dulu v(n_n)

K dah, itu sajee. Saya bahagia dengan mereka. Harap, allah panjangkan hubungan kitorang. Aminn ♥ 
Alotoflove, Babyaya ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan